Білорусь: Торгові мережі зроблять знижку 10% на соціально значущі товари для вразливих категорій населення

Міністр антимонопольного регулювання та торгівлі Олексій Богданів та представники 16 великих торгових мереж підписали угоду про знижки на соціально значущі товари для вразливих категорій населення.

«Вперше реалізуємо подібну угоду, це загальний підхід держави та бізнесу щодо підтримки вразливих категорій населення. Останнім часом продовольство зросло у ціні, ситуація за січнем показує, що вартість сільгосппродукції та продовольства продовжує зростати. Факторів багато. Населенню треба допомагати справлятися із цим, тому вирішили, що на соціально значущі товари вразливим категоріям населення буде надано 10% знижку», – розповів Олексій Богданов.

Серед торгових мереж, що підписали угоду, ТОВ «Санта Рітейл», ТОВ «Євроторг», ЗАТ «Доброном» («Копієчка», «Маяк»), ТДВ «Віталюр», ТОВ «БелМаркетКомпані», ІУП «БелВіллесден («Гіппо»).

Планується, що список магазинів, які надаватимуть знижки на соціально значущі товари для вразливих категорій населення, розширюватиметься.

За словами виконавчого директора Асоціації роздрібних мереж Наталії Шаблінської, щоб реалізувати проект, проводилися глибокі розрахунки, аналізи та численні консультації. «Почали проводити акції з 2008 року, коли хотіли бути солідарними з покупцями, прагнули надати їм можливість придбати товар за зниженою ціною. Нині ситуація аналогічна. Минулий рік був складним, ми практично не приросли у доходах, втратили учасників ринку, серед них залишилися лише найміцніші, найнадійніші та найкреативніші. З ними і укладаємо угоду. Сподіваюся, для вразливих категорій громадян воно стане благом, можливістю придбати необхідний товар із максимальною знижкою», — сказала вона.

Заступник генерального директора ТДВ «Віталюр» Олександр Колесніков у свою чергу зазначив, що допомога соціально вразливим категоріям населення — давній стратегічний напрямок компанії. «Було б неправильно залишитись осторонь, тому вирішили зробити це частиною соціальної стратегії компанії. Сьогодні до 25% загального виторгу припадає на соціально значиму групу, за прогнозами, після підписання угоди вона збільшиться вдвічі», — сказав представник торгової мережі.

Раніше уряд прийняв ухвалу від 23 лютого 2021 року № 100, яка передбачає жорсткі заходи регулювання цін на соціально значущі товари першої необхідності. Постановою №713 від 10 грудня 2021 року було скориговано перелік товарів, ціни на які регулюються державою. З 15 грудня 2021 року жорстке регулювання цін поширюється на 29 позицій соціально значущих товарів (серед них борошно, перловка, хліб, яловичина, свинина, кури, молоко, кефір, сметана, сир, деякі фрукти та овочі, цукор та ін.).

produkt.by

Останні новини: