ВАДИМ ЧАГАРОВСЬКИЙ, голова Спілки молочних підприємств України: Державне обмеження націнки на молочку не працює: фактично у мереж реальна націнка 45%

«Раніше Кабмін вже вводив адміністративне регулювання цін на продукти, у перелік у тому числі потрапило молоко жирністю 2,5% і масло жирністю 72,5%. Як бізнес виходив із цієї ситуації? На ринку з’явилося молоко жирністю 2,6% і масло жирністю 73%. Тому сьогодні більшість молочних виробників поставляють на ринок масло і молоко саме такої жирності».

Таку думку висловив голова Ради директорів «Союзу молочних підприємств України» Вадим Чагаровський у коментарі для Latifundist.com.

«І друге питання. Сьогодні мережі, вище ніж на 10-15% націнку на молочні продукти не роблять. У них зовсім інший вид заробітку на постачальниках. Вони заробляють на вартості послуг по продажу продукції. З кожним постачальником в угоді прописують цю вартість послуг, яка становить від 25% до 30%. Ось де вони заробляють!», — прокоментував він.

Вадим Чагаровський наголосив, що якщо продукт поставляється на 100 грн, то мережа додає свою 15% націнку і відповідно на поличці він вже коштує 115 грн. Але постачальник не отримує 100 грн, а отримує 70 грн, бо 30% він змушений буде сплатити мережам за різні види послуг.

«Ось в чому проблема! Фактично у мереж реальна націнка 45%. Тому ця постанова уряду не спрацює, бо мережі вже давно себе застрахували. Вони не піднімають націнку вище ніж 15%. Потрібно йти іншим шляхом. І це питання у компетенції саме держави — потрібно, щоб у маркетинговому ланцюжку, для тих, хто створює додаткову вартість (а її створює переробник), був справедливий розподіл додаткової вартості», — акцентував голова Ради директорів «Союзу молочних підприємств України».

Він акцентував, що мережа не може мати 45% націнки, а виробник молочної продукції -5%. Крім того, постачальник сировини також не може мати 20-30%, а виробник молочної продукції — -5%.

latifundist.com

Останні новини: