Того самого тижня, коли з’ясувалося, що в Ізраїлі Nestlé займається виробництвом м’яса, вирощуваного з клітин, Coca-Cola Israel (працює в країні як CBC, ексклюзивна ізраїльська франшиза Coca-Cola), інвестує 2 мільйони доларів у молочний стартап Biomilk, що виробляє з клітин молоко.
CBC уклала угоду про науково-дослідну діяльність з ізраїльським Biomilk з метою пришвидшення виходу на ринок молочних продуктів, які виробляє ця компанія. При цьому CBC інвестує 2 мільйони доларів у Biomilk в обмін на розподіл акцій. Згідно з угодою, 1 мільйон доларів буде інвестовано в Biomilk після підписання остаточної угоди, а решта 1 мільйон доларів – відповідно до основних етапів.
Заснована в 2018 році доктором Нуріт Аргов-Аргаман та Меггі Леві з Єврейського університету в Єрусалимі, компанія BioMilk, як було заявлено, створена для позбавлення страждань молочних корів та економії енергії, споживаної молочним тваринництвом. Це перша компанія з вирощування клітинного молока, яка цього року вийшла на Тель-Авівівську фондову біржу (TASE), і після інвестиційних новин ціна акцій Biomilk на TASE зросла на 7,75%, до NIS 5,35, з ринковою капіталізацією NIS 223 мільйони.
В рамках угоди BioMilk передаватиме майбутні продукти у власність CBC Tara Dairy для пілотного комерційного виробництва.
Coca-Cola – не єдиний гігант продуктів харчування та напоїв, який інвестує у зростаючу індустрію клітинного виробництва продуктів в Ізраїлі, оскільки нещодавно піонер виробництва клітинних стейків Ізраїлю Aleph Farms отримав фінансування від світових м’ясних компаній, включаючи Thai Union та Cargill.
ІНФАГРО за матеріалами vegconomist.com