Щоб допомогти продуктовим брендам надати споживачам рішення проблем, пов’язаних зі здоров’ям психіки, NZMP, підрозділ по розробці інгредієнтів новозеландського молочного кооперативу Fonterra, виводить на ринок США молочні фосфоліпіди.
У ситуації постійного і тривалого розумового перенапруження, характерного для періоду пандемії, споживачі все більше цікавляться способами вирішення проблем, пов’язаних зі стресом і поганим сном, і не пов’язаними із застосуванням традиційно використовуваних в таких випадках пігулок.
Клінічно доведено, що фосфоліпіди, природно присутні в молоці, допомагають справлятися з наслідками стресу, дозволяючи споживачам зберігати зосередженість і позитивний настрій під час стресу.
«Випуск наших молочних фосфоліпідів – хвилюючий момент для NZMP і молочної промисловості в цілому. Розширюючи портфоліо для застосування нашої продукції в сфері психічного здоров’я, ми допомагаємо брендам продуктів харчування задовольняти нові потреби споживачів, такі як поліпшення настрою і когнітивних здібностей в умовах стресу – тобто, проблем, які останнім часом стали більш частими через пандемію. Ми знаємо, що наш новий продукт стане хітом ринку і перші відгуки, отримані в галузі, були дуже позитивними», – сказала Шарлотта Ортіс, менеджер з глобального маркетингу і комунікацій Fonterra.
Виготовлені з молока новозеландських корів, без ГМО і без rBST, фосфоліпіди NZMP Milk містять велику кількість корисного сироваткового протеїну, який сприяє нарощуванню і відновленню м’язів, з низьким вмістом як лактози, так і цукру. Це рішення, в основі якого знаходиться молоко, підходить для забезпечення багатофункціональних переваг багатьох продуктів харчування і напоїв.
Після 18 місяців досліджень команда Fonterra розробила кілька додатків на основі фосфоліпідів молока, в тому числі поживні батончики і готові до вживання порошки та пакети з добавками. Молочні фосфоліпіди від NZMP сумісні з багатьма іншими інгредієнтами, призначеними для зміцнення здоров’я і гарного самопочуття і пропонують функціональні можливості, що виходять за рамки управління стресом.
ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com