NZMP Fonterra запускає виробництво молочних фосфоліпідів

Щоб допомогти продуктовим брендам надати споживачам рішення проблем, пов’язаних зі здоров’ям психіки, NZMP, підрозділ по розробці інгредієнтів новозеландського молочного кооперативу Fonterra, виводить на ринок США молочні фосфоліпіди.

У ситуації постійного і тривалого розумового перенапруження, характерного для періоду пандемії, споживачі все більше цікавляться способами вирішення проблем, пов’язаних зі стресом і поганим сном, і не пов’язаними із застосуванням традиційно використовуваних в таких випадках пігулок.

Клінічно доведено, що фосфоліпіди, природно присутні в молоці, допомагають справлятися з наслідками стресу, дозволяючи споживачам зберігати зосередженість і позитивний настрій під час стресу.

«Випуск наших молочних фосфоліпідів – хвилюючий момент для NZMP і молочної промисловості в цілому. Розширюючи портфоліо для застосування нашої продукції в сфері психічного здоров’я, ми допомагаємо брендам продуктів харчування задовольняти нові потреби споживачів, такі як поліпшення настрою і когнітивних здібностей в умовах стресу – тобто, проблем, які останнім часом стали більш частими через пандемію. Ми знаємо, що наш новий продукт стане хітом ринку і перші  відгуки, отримані в галузі,  були дуже позитивними», – сказала Шарлотта Ортіс, менеджер з глобального маркетингу і комунікацій Fonterra.

Виготовлені з молока новозеландських корів, без ГМО і без rBST, фосфоліпіди NZMP Milk містять велику кількість корисного сироваткового протеїну, який сприяє нарощуванню і відновленню м’язів, з низьким вмістом як лактози, так і цукру. Це рішення, в основі якого знаходиться молоко, підходить для забезпечення багатофункціональних переваг багатьох продуктів харчування і напоїв.

Після 18 місяців досліджень команда Fonterra розробила кілька додатків на основі фосфоліпідів молока, в тому числі поживні батончики і готові до вживання порошки та пакети з добавками. Молочні фосфоліпіди від NZMP сумісні з багатьма іншими інгредієнтами, призначеними для зміцнення здоров’я і гарного самопочуття і пропонують функціональні можливості, що виходять за рамки управління стресом.

ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com

Останні новини: