Китайський коронавірус: H&H, Yili, Nestlé роблять пожертви на боротьбу з епідемією

Кілька компаній, що працюють в галузі здоров’я і харчування, заявляють про свою підтримку боротьби Китаю з новим смертоносним коронавірусом.  Вони надають допомогу у вигляді грошових коштів, засобів захисту і продуктів харчування.

Згідно з оголошенням Національної комісії охорони здоров’я Китаю 29 січня коронавірусом 2019-nCoV, що з’явився в місті Ухань, заражено 5974 чоловік, в результаті чого загинуло 132 людини і є понад 9200 підозрюваних випадків.

Як і Ухань, багато міст в провінції Хубей було заблоковано, оскільки китайський уряд прагнув стримати поширення вірусу.  Лікарні звернулися за допомогою у вигляді пожертвувань, масок і халатів, щоб впоратися з раптовим спалахом.

Як транснаціональні, так і китайські компанії втрутилися, щоб допомогти країні в жахливій ситуації.

Базована в Китаї компанія H&H, яка також є материнською компанією австралійської компанії з виробництва харчових добавок Swisse, оголосила про те, що вона пожертвувала китайському Червоному Хресту USD375 тисяч готівкою, продуктами Biostime і захисними засобами. Допомога буде спрямована в Ухань і в інші місця провінції Хубей, де знаходиться понад 130 співробітників компанії.

Китайський лідер з виробництва молочних продуктів, компанія Yili заявила, що вкладе 100 мільйонів юанів в профілактику і лікування нового коронавируса.  Раніше фірма пожертвувала 20 тис. упаковок молока і виділила 10 мільйонів юанів на будівництво однієї з двох лікарень, призначених для госпіталізації хворих, а також на транспортування товарів до лікарні, призначеної для лікування інфікованих пацієнтів.

Будуть також пожертвувані продукти від дочірніх брендів Nestlé, в тому числі від Wyeth Nutrition, Yinlu, Totole і Hsu Fu Chi, а також грошові кошти на загальну суму до USD40 млн. Wyeth Nutrition і Nestlé Health Science також нададуть безкоштовні маски N95 для медичних працівників, що знаходяться на передньому краї боротьби з вірусом.

ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com

Останні новини: