Китай нарощує вкладення в рослинні альтернативи м’яса і молока

Тільки за 2018 рік обсяг інвестицій в області рослинних закусок, безмолочних альтернатив і інноваційних продуктів на рослинній основі еквівалентний сумі всіх угод з 2009 по 2017 роки, пише The DairyNews з посиланням на Dairyreporter.

Особливо розвивається категорія снеків, яка за прогнозами аналітиків буде рости на 20% в рік і досягне 444 млрд.  доларів до 2020 року. Якщо ринок закусок досить фрагментований і рясніє молодими і новими брендами, то на ринку рослинного молока ситуація інша – він привертає увагу великих компаній.

– У більшості великих брендів в Китаї є стратегія виробництва напоїв на рослинній основі. Будь то конгломерати фуд-сервісу, або виробники соків і молочної продукції, – відзначають в Інституті харчування КНР.

У тому числі активно розвивають категорію такі лідери як Coca-Cola, Alpro (Danone), Mengniu.

dairynews.ru

Останні новини: