Які місця у світовому рейтингу всіх fmcg брендів займають молочні бренди

 

Kantar Worldpanel випустила свій щорічний звіт “Глобальний рейтинг брендів, які найчастіше вибирають споживачі”. 32-сторінковий звіт охоплює дані про понад 18000 брендів всього світу.

Молочні бренди виявились провідними у 10 країнах, де збирали дані для звіту Kantar Worldpanel Brand Footprint.

У своєму вступі до шостого щорічного звіту генеральний директор Kantar Worldpanel Жозеф Монсеррат сказав: “Вже й раніше ми спостерігали тенденцію до збільшення частки ринку місцевих брендів за рахунок світових. Ця тенденція продовжилася і у 2017 році. Місцеві бренди, як правило, адаптуються до потреб ринку та тенденцій його розвитку”.

Причому, навіть невеликі прибутки, якими вони виглядають з першого погляду, є значними. Монсеррат зазначив, що кожні 0,1% частки ринку, отримані місцевими брендами, варті 500 млн. доларів.

Молочна продукція місцевого виробництва отримує перевагу

У молочному секторі лише 20% було витрачено споживачами на світові бренди, це найнижче значення у порівнянні з будь-якоою іншою категорією товару, а це означає, що менші гравці є більш значущими в цьому секторі.

Danone зберегла свою позицію в рейтингу 20 у 50 найважливіших рейтингах світу в 2017 році, Yakult також збереже своє місце на рівні 48.

У розділі електронної комерції Yoplait зайняла п’яте місце з 9,3% загальної кількості CRP в Інтернеті (CRP – Consumer Reach Points, що показує скільки домогосподарств у світі купують бренд і як часто), 13 місце (6,8%) зайняв бренд морозива Wall і 6 місце бренд йогурту Activia Danone (5,6%).

У світовий рейтинг виробників входять кілька компаній, що мають молочні підрозділи і випускають такі продукти. Із 17 брендів, що увійшли у топ-17 (табл.1) 6 належать Unilever – найвище місце з 36 млрд. CRP. Nestle займає 2 місце (12,4 млрд), PepsiCo (10,5 млрд) і Coca-Cola (9,7 млрд) відповідно на четвертому та п’ятому місці. Danone восьмий (4,6 млрд), KraftHeinz дев’ятий (3 млрд) і ReckittBenckiser одинадцятий (11, 1,9 млрд.) Всі вони мають відношення до випуску молочних продуктів.

Десять країн, де місцеві молочні бренди серед лідерів

Глобально молочні бренди займають хороші позиції у загальному рейтингу і у деяких країнах вони є провідними. Хоча не всі країни були охоплені дослідженням, молочні бренди виявилися провідними у 10 країнах: Португалії (Mimosaі), Перу (Gloria), Болівії (Pil), Колумбії (Colanta), Греції (NoyNoy), Греції Польща (Mlekovitа), Китай (Yili), В’єтнам (Vinamilk), Таїланд (Dutch Mill) та Саудівська Аравія (Almarai).

У доповіді також приділено увагу кільком брендам молочних продуктів, включаючи бразильську компанію Piracanjuba, Arla, Alpro, Nutri (Еквадор) Armonía (Аргентина), Dano (Нігерія), Juhayna (Єгипет) та Cremora (Південна Африка).

Повністю звіт можна почитати (англ.) тут.

ІНФАГРО за матеріалом Jim Cornell, Dairyreporter та Kantar Worldpanel

Останні новини: