Китайські молочні компанії орієнтуються на продажі через Інтернет

Продаж імпортованих молочних продуктів через Інтерент зараз є основним каналом виходу на китайський ринок. Частка таких продажів складає зараз 2/3 від загального обсягу.

Популярність цього каналу продажів зростає завдяки невисокій ціні молочної продукції, що продається у такий спосіб, та зручністю доставки. В Китаї зараз тільки 34% імпортнованої молочної продукції не продається через Інтернет.

Великі китайські молочні компанії також все тісніше співпрацюють з компаніями, що займаються e-торгівлею. Наприклад, Mengniu, яка основний прибуток отримує від продажу рідкого молока та морозива, активно працює над збором данних по ринку, створивши професійну команду з дослідження ринку та встановлює зв’язок з платформою Alibaba, яка має налагоджений сервіс швидкої доставки та свої дані по різних секторах промисловості.

Компанія Yili починає співпрацювати з платформою DJ Daojia, яку було створено для швидкої (протягом 2 годин) доставки свіжих фруктів та овочів. Yili розраховує використовувати ланцюг холодної доставки DJ Daojia для доставки своїх йогуртів і заморожених продуктів, тобто робити те, що раніше в молочній галузі робити було неможливо.

За даними компанії Goldman Sach у 2020 році ринок онлайн продажів сягне USD1.7 трильйона, тобто збільшиться вдвоє відносно поточного рівня. Крім усього іншого, це означає, що посередники та ритейл будуть виключені з ланцюга продажів і виробник зможе продавати свою продукцію безпосередньо кінцевому споживачеві. У цих умовах молочні компанії починають приділяти особливу увагу новим методам маркетингу.

Нещодавно китайський уряд оголосив про відкладення введення більш жорстких правил регулювання e-торгівлі до кінця 2018 року, що означають збільшення імпортного мита та зборів з Інтернет торгівлі. Відкладаючи введення нових правил, уряд дає можливість ритейлерам краще підготуватися до змін.

ІНФАГРО за матеріалом dairyreporter

 

Останні новини: