CDFA продовжує реєстрацію продукції дитячого харчування за новою програмою

image

Згідно з новою програмою реєстрації продуктів дитячого харчування, дозволених для продажу в Китаї (вступає в силу з 1 січня 2018), Китайська адміністрація по харчових та фармацевтичних продуктах (CDFA) оприлюднила ще один список продуктів та компаній-виробників, які прошли процедуру відповідної реєстрації та погоджень.

Перші списки було оприлюднено 3 серпня. Зараз кількість продуктів дитячої формули, погоджених для продажу в Китаї, сягнула 98, а компаній – 25, з яких 20 китайських компаній і 5 іноземних: Nestlé, Wyeth, Abbott, FrieslandCampina і Mead Johnson.

У новому, щойно оприлюдненому списку погоджених продуктів і компаній, тільки китайські компанії. Скоро буде опубліковано ще один список.

CDFA повідомляє, що для того, щоб запобігти дефіциту продуктів дитячого харчування, компаніям, що не встигнуть пройти реєстрацію за новою програмою до 1 січня 2018 року, буде дозволено допродавати свою продукцію до закінчення її терміну зберігання. Зараз таких компаній (які ще не подали свої дані на реєстрацію) 80, із них 50 – іноземні.

За правилами, незареєстрована продукція дитячого харчування може продаватися тільки після інспекції та наявності карантинного сертифікату, випущеного до 1 січня 2018 року. Зазвичай, тривалість періоду від випуску продукції до проходження інспекції та сертифікації, складає три місяці.

На форумі, який CDFA проводила в Шанхаї 31 липня, було повідомлено, що всього для реєстрації за новою програмою CDFA було отримано 665 комплектів документів на продукцію (531 китайських та 134 іноземних) від 101 компанії (75 китайських та 26 іноземних).

ІНФАГРО за матеріалом Dairy Reporter

Останні новини: