Опитування, проведене у США компанією Toluna стосовно споживання морозива, виявило, що більше половини опитуваних або зовсім не їдять морозиво, або обмежують його споживання з міркувань турботи про своє здоров’я.
Euromonitor, що проводить дослідження ринків, прогнозує, що у період 2016-2021 обсяг продажів морозива в країні буде кожного року трохи зменшуватися просто тому, що американці споживають його все менше.
У той же час, дослідники Toluna свідчать, що американці не втратили прихильності до цього продукту: двоє із семи респондентів говорили, що вони хотіли б їсти морозиво щонайменше раз на тиждень, а чверть опитаних заявила, що вони їли б його кожного дня.
Один із п’яти опитаних заявив, що він оминає відділи, де продається морозиво, щоб уникнути спокуси. Основними причинами цього вони називають те, що морозиво – висококалорійний продукт, він містить багато цукру, жиру, а також штучних інгредієнтів, які шкодять здоров’ю.
53% опитаних сказали, що вони завжди, або майже завжди, читають, що написано на етикетках про інгредієнти морозива і заморожених десертів. Минулого року таких було 45%.
ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com