Російська антимонопольна служба оштрафувала Metro за відмову розкрити умови договорів з постачальниками

image

Управління Федеральної антимонопольної служби по Санкт-Петербургу оштрафувало ТОВ “Метро Кеш енд Керрі” (російська структура німецької Metro) на 500 тис. рублів за відмову надати дані договорів з постачальниками.

“Компанія відмовилася надавати діючі договори оплатного надання послуг і договори маркетингу, укладені нею з постачальниками і виробниками продукції”, – йдеться в повідомленні регіонального управління служби.

Під час проведення позапланової перевірки компанії УФАС запросило у неї дані установчих документів, відомості про виручку, перелік постачальників, договори поставки, маркетингу і оплатного надання послуг.

В рамках перевірки служба повинна була дати об’єктивну оцінку максимально допустимого розміру винагороди, яка виплачується постачальниками продовольчих товарів торговій мережі. Але в зв’язку з тим, що компанія відмовилася надати інформацію, УФАС не змогло встановити факт відповідності або невідповідності дій ритейлера закону про торгівлю.

Згідно КоАП, неподання або несвоєчасне подання запитуваних документів в антимонопольний орган тягне за собою накладення адміністративного штрафу на юридичних осіб в розмірі від 50 тисяч до 500 тисяч рублів. ФАС визначила для компанії максимальний штраф, передбачений за це порушення.

Metro Cash & Carry управляє мережею центрів дрібнооптової торгівлі, орієнтованих на “професійних” клієнтів: сегмент HoReCa, невеликі магазини і невеликі компанії (які, наприклад, закуповують у Metro товари для офісу). Мережа ритейлера в Росії об’єднує 89 торгових центрів. Виручка компанії в Росії в минулому фінансовому році (завершився у вересні) склала 2,996 млрд євро.

Поправки в закон про торгівлю, які вступили в силу в РФ з 1 січня, обмежують сукупний розмір виплат, які ритейлери можуть стягувати з постачальників, на рівні 5% від вартості обсягу поставки (включаючи плату за маркетингові і логістичні послуги). Раніше був обмежений тільки ретробонус (винагорода за обсяг поставки) – на рівні 10%. Розмір виплат за маркетинг і логістику регулювався. Закон в новій редакції також скорочує відстрочку платежів за поставлений товар – до 8-40 днів (з 10-45 днів, згідно з попередньою версією закону), в залежності від терміну придатності.

Interfax

Останні новини: