Сезонне збільшення виробництва сприяє зростанню експорту молочних продуктів. В залежності від товару темпи нарощування різні. – ІНФАГРО
У травні, якщо порівнювати з таким же періодом минулого року, експорт вершкового масла і сирних продуктів зріс у три рази. А от продажі сухого знежиреного молока помітно скоротилися.
Якщо проаналізувати географію травневих експортних поставок, беручи до уваги тільки ті країни, обсяг експорту до яких був не меншим за 3-4% від загального обсягу експорту по відповідному продукту, то основними країнами, куди вивозилися українські молочні продукти, у травні були наступні:
Ілюстрація – на основі даних ІНФАГРО, без врахування країн, об’єднаних в категорію “Інші” із-за невеликого обсягу поставок.
Таким чином, можна бачити, що українською сироваткою найбільше цікавляться в країнах Азії. Треба відмітити, що у травні 50% цього експортного товару було відправлено до Китаю.
В країни ЄС йде казеїн, масло та сухе незбиране молоко. Український сир продається у країни Балтії.
Найширший спектр молочних продуктів традиційно відправляється до країн СНД, найбільше найменувань молочних продуктів купує Грузія.
Аналітики ІНФАГРО прогнозують, що у червні експорт молочних продуктів, за виключенням сирних продуктів, ще більше зросте.
ІНФАГРО