FrieslandCampina планує великі інвестиції в Китаї

image

Голландський молочний гігант Royal FrieslandCampina, зважаючи на потенціал зростання китайського ринку, планує розширити свої інвестиції в розробку молочних продуктів для ринку Китаю.

У минулому році китайське відділення компанії вперше самостійно звітувало про прибутки. У 2016 році Royal FrieslandCampina отримала доходи від продажів в Китаї у 5 млрд юанів ($726 млн), збільшення на 30 відсотків відносно попереднього року, і компанія очікує аналогічних темпів зростання і цього року.

«Китайський ринок величезний, і він швидко змінюється,» – сказав Рауль Колако, президент китайського відділення Royal FrieslandCampina. «Китайські споживачі висувають все більш високі вимоги щодо цінності продуктів і більше уваги приділяють здоровому харчуванню.»

Пан Колако сказав, що група продовжить збільшення кількості категорій своєї продукції в Китаї. «У цьому році наше масло Frico офіційно з’явиться на ринку Китаю, і шоколадне молоко Chocomel, популярне в Нідерландах, також вийде на ринок Китаю через транскордонні сайти електронної комерції,» – сказав він.

«Ми плануємо вивести на китайський ринок сухе молоко для дорослих, також через транскордонні сайти електронної комерції.»

У минулому році, ринок китайських харчових продуктів досяг 11,1 трлн юанів, збільшившись за рік на 8,9 відсотки.

Менг Сухе, президент Китайського інституту харчової науки і технологій, сказав, що безпечність харчових продуктів є пріоритетом для зростання харчової промисловості Китаю. «Наша кінцева мета полягає в тому, щоб випускати здорові і поживні продукти харчування,» – сказав пан Менг. “Харчова промисловість Китаю в даний час проходить складний період трансформації”.

Royal FrieslandCampina, сказав він, прагне зробити значний вклад в ініціативу “Один пояс – один шлях”. Перша партія товару компанії прибула в Китай залізницею від Роттердама до міста Чунцин на Південному Сході Китаю.

Royal FrieslandCampina заявляє, що сподівається на більш широку співпрацю з китайськими сайтами електронної комерції, такими як JD.com і Tmall.com, двома провідними торговими порталами Китаю, щоб охопити більше споживачів в китайських містах від третього до шостого рівня, а також споживачів у сільській місцевості.

Крім того, Royal FrieslandCampina розширює свої науково-дослідні роботи в Китаї, а Інноваційний центр компанії в Нідерландах виділяє більше коштів для розробки продуктів.

thedairysite.com

Останні новини: