Популярність мигдального молока починає непокоїти молочників США

mindal-moloko260Згідно даних дослідницької компанії Nielsen, продажі мигдального молока в США за останні 5 років виросли на 250%, скоротивши ринок традиційного молока приблизно на 1 мільярд доларів.

І хоча мигдальне молоко становить лише близько 5 відсотків від загального обсягу ринку молока, виробники молочних продуктів вже сприймають його як загрозу і вживають відповідних заходів.

В рекламних роликах всіляко намагаються донести ідею, що традиційне молоко краще за мигдальне: в одному виробники молока роблять наголос на тому, що мигдальне молоко – це “чистий замінник справжнього молока”. В іншому ролику наголошується на різниці у вмісті білка у звичайому молоці і мигдальному. Згадані ролики демонструвалися в ході рекламної кампанії Milk Life, на яку було витрачено 50 мільйонів доларів з бюджету програми, яка фінансується молокопереробними підприємствами.

ІНФАГРО за матеріалами The Atlantic

 

Останні новини: