Британські переробники збільшили витрати на рекламу молочних продуктів

uk-ad-260У 2015 році загальні витрати на рекламу в молочній промисловості Великобританії збільшилися на 8%, до £137 млн, із значним зростанням витрат у категоріях сиру і молока.

Частка витрат за категоріями молочних продуктів, як правило, залежить від кількості брендів на ринку. В категорії “йогурт”, наприклад, витрати найбільші, що й не дивно з огляду на великий асортимент у цій категорії. І навпаки, витрати на рекламу в категоріях “вершки” і “молоко”, де переважають небрендовані продукти, найменші.

image

Протягом 2015 року найбільше зросли витрати на рекламу молока і сиру: на £4 млн у порівнянні з минулим роком, і це становить зростання відповідно на 49% і 20%.

У той час, як витрати на рекламу в категорії молока в 2015 році зросли досить суттєво, загальний обсяг роздрібних продажів молока зріс всього на 1%. Це, ймовірно, пов’язано з тим, що більшість рекламних витрат було спрямовано на підтримку фірмових продуктів, які мають лише невелику частку роздрібних продажів. У 2015 році найбільше зросли роздрібні продажі фільтрованого молока (4,8%) і соєвого молока (2,6%). Саме у цих сегментах знаходяться торгові марки компаній з найвищими витратами на рекламу, такі як Cravendale і ALPRO.

AHDB

 

Останні новини: