Китайський молочний гігант Yili має намір викупити частку Stonyfield Danone

image

Китайська компанія Yili Industrial, велика промислова група, що працює в харчовій і зокрема молочній галузі, планує зробити ставку на всю частку Stonyfield, виробника органічних йогуртів, де Groupe Danone володіє контрольним пакетом акцій, за близько 5,9 мільярда юанів ($ 850 млн).

Угода перебуває на етапі попереднього обговорення, і чи виграє компанія пропозицію, визначається багатьма поки що невизначеними факторами, сказано в оголошенні Yilі, опублікованому вчора, у середу.

Це ще одна спроба масштабного придбання для молочного гіганта Китаю Yili, яка є домінуючою на ринку молока стандартної температурної обробки, щоб посилити свої конкурентні переваги на ринку йогуртів низької температурної обробки. Минулого місяця компанія вийшла з заявкою на придбання 37% частки китайської Shengmu Ltd (органічне молоко) за 4,6 млрд юанів.

Stonyfield Farm, що базується у Нью-Гемпширі, є найбільшим в світі виробником органічного йогурту, який включає багато популярних американських брендів, таких як йогурт YoBAby і YoToDDler. Дохід Stonyfield склав $370 млн в минулому році з $50 млн чистого прибутку.

За даними Dairy Information Network cпоживання молочних продуктів в Китаї збільшилася з 42 млн тонн в 2006 році до 55 мільйонів тонн в 2016 році, а ціна за кілограм свіжого молока за той же період збільшилася від 2 юанів до 3.53 юані від 2 юанів.

Зі збільшенням числа новонароджених після послаблення політики однієї дитини і збільшенням числа літніх людей, попит на молочні продукти в Китаї, як очікується, продовжить зростати.

За останнє десятиліття імпорт молочних продуктів в країні зростав в середньому на 14 відсотків щорічно, і очікується, що Китай в цьому поці імпортує 14,2 млн метричних тонн молочної продукції, що на 11 відсотків більше, ніж минулого року (за даними Міністерства сільського господарства Китаю, звіт China Agricultural Outlook (2017-26).

Аналітики очікують, що після затвердження угода змінить картину ринку молочних продуктів низькотемпературної обробки в Китаї і покращить знання китайських молочних брендів у світі.

thedairysite.com

Останні новини: