На українському ринку сиру у листопаді ситуація залишалася напруженою. Продажі падають, а конкуренція з боку європейських сирів зростає. – ІНФАГРО
Виробники визнають, що утримати позиції можна лише за допомогою продуманих акцій і гнучкішої цінової політики.
Частина гравців сподівається на державну підтримку — зокрема, на здатність влади вплинути на торговельні мережі та вдосконалити механізм кешбеку «Зроблено в Україні». Однак очікувань тут небагато, тож компанії готуються вирішувати проблеми самотужки: оптимізувати асортимент, за потреби зменшувати виробництво та працювати над зниженням собівартості.
Попри активні акції зі значними знижками, українські сири все частіше програють імпортним аналогам за ціною. У мережах зростає присутність дешевших європейських сирів, і покупці все частіше обирають їх.
На цьому тлі виробники намагаються нарощувати експорт. Поставки напівтвердих сирів за кордон зросли, хоча на окремих ринках доводиться знижувати ціни. Порівняно стабільною залишається ситуація у сегменті сирного продукту, який утримує прийнятні експортні ціни та попит.
ІНФАГРО
