До повного злиття DuPont та Dow, завершення якого очікується в середині наступного року, компанії продовжать працювати як дві незалежні компанії, повідомляє Дідьє Канкаро, керівник напрямку стратегічного маркетингу пробіотиків і заквасочних культур DuPont.
У своєму інтерв’ю журналу IDM Дідьє Канкаро також приділив увагу перспективам ринку фруктових йогуртів, який в останні 5 років демонструє скорочення: “У Західній Європі ринок фруктових йогуртів з 2010 до 2015 року дещо скоротився (-0.6%), але з 2015 до 2020 очікується його зростання на 2% (CAGR). Зростання буде більшим у США (3.5%) і Китаї (14%). Ми зосередимося на розробці культур преміум класу для фруктових йогуртів, призначених для ринків США та Євросоюзу, а також для зростаючого ринку азійських країн”.
Дідьє Канкаро також відмітив, що попит на натуральні йогурти з “чистою етикеткою” у світі зростає, тому зростатиме і попит на заквасочні культури, пропозиція яких повинна бути диференційованою і відповідати різноманіттю попиту.
ІНФАГРО за матеріалами IDM #4-5