ЮЛІЯ КОВАЛЬЧУК, директор з маркетингу компанії «Молокія»: Про вплив війни на робочі процеси

«Молокія» — це виробник харчових продуктів, а саме молочних, тому, попри обставини, ми працюємо у штатному режимі. Ми не маємо права зупинитись, бо за нашими плечима діти, біженці, сироти, люди похилого віку, військові. Кожній людині для життя потрібна їжа. І ніяк інакше.

Звичайно, останнім часом у складі команди «Молокія» відбулися певні зміни:

деякі працівники покинули країну;

деякі захищають нас у ЗСУ та територіальній обороні;

деякі змінили діяльність.

Загалом ми працюємо на межі можливого, балансуємо між реаліями та потребами. Точно робимо більше, ніж мали б робити у мирний час, але зараз війна… Тому ми:

  • виготовляємо продукцію не тільки для продажу
  • годуємо переселенців
  • допомагаємо військовим, дитячим та пологовим будинкам, лікарням і шпиталям
  • співпрацюємо з волонтерами
  • доставляємо продукцію на блокпости, у військкомати та інші організації.

За весь період війни «Молокія» безкоштовно відправила понад 200 тонн молока, перерахувала 1,5 млн грн на потреби ЗСУ та створила свій власний благодійний фонд.

За 2 місяці повномасштабної війни ми ще раз переконалися, що наші люди — справжні сміливці, а згуртованість — найкраща риса для досягнення поставленої мети. Разом ми сильні.

Слава Україні!

work.ua

Останні новини: