Магдалена Вільгатек, менеджер з розвитку бізнесу CMR, в коментарі Forum Mlесzarskie розповіла про продажі йогурту в польських магазинах.
«У 2021 році обсяг продажів у цій категорії в магазинах малого формату до 300 м2 зріс у річному обчисленні більш ніж на 5% у порівнянні з попереднім роком. Найпопулярнішими брендами в цій категорії є: Ale Pitny (Danone), Activia (Danone), Twist (Bakoma), Skyr (Piątnica) і Jovi (Lactalis Polska).
Питні йогурти доступні приблизно в 80% невеликих магазинів. У середньому покупці магазинів малого формату можуть вибрати з 10 різних варіантів, але влітку вибір стає ширшим. Для порівняння, у супермаркетах є аж 29 різних варіантів.
У невеликих магазинах, покупці кладуть у свої візки в середньому 1-2 пляшки питного йогурту,ціна за пляшку становить близько 2,80 злотих. Питні йогурти найбільш популярні в робочий тиждень – з понеділка по п’ятницю вранці з 6 до 9 ранку. Саме тоді ми купуємо продукти, які зручно їсти по дорозі до школи чи на роботу. Споживачі питних йогуртів також часто кладуть у свій кошик пластівці для сніданку».