ҐоКарпати – компанія «Галичина» запустила нову торгову марку молочних продуктів

Молочна компанія «Галичина» запустила нову торгову марку молочних продуктів «ҐоКарпати». Серед перших продуктів суббренду ложковий і питний кефіри у новому дизайні.

«Черпай життя великою ложкою! Ґо пробувати нове!» – ключовий меседж суббренду «ҐоКарпати».

Оксана Андрушків, маркетингова директорка  молочної компанії «Галичина» розповідає: «Традиційні продукти не обов’язково означають старі та архаїчні. «ҐоКарпати» перезавантажують ринок традиційної молочки. Це стильні, сучасні та улюблені продукти, які мають бути в кожному домі. Найкраще місце для створення молочних продуктів нового покоління – Карпати з їхніми тисячолітніми горами, стрімкими річками, височезними смереками, чистим повітрям і відпочинком на природі. Ми маємо власну молочну історію, можемо подати продукт по новому і пишаємось цим».

Торгова марка «ҐоКарпати» має два продукти: кефір ложковий 2,2% (в той час як на ринку 2,5%) і кефір питний 1% вагою 800 г з ніжним йогуртовим смаком без кислинки.

Кефір ложковий – це два продукти в одній пляшці, який може мати різну консистенцію і його можна вживати по-різному. Можна вичавлювати з пляшки і їсти ложкою, а можна збовтати і пити.

Планується розширення торгової марки іншими продуктами – питними кефірами малого формату, зернистим сиром тощо.

 galychyna.com.ua

Останні новини: