Яка інформація на етикетці молочних продуктів цікавить китайського споживача

Китайських споживачів більше турбує дата виробництва, термін придатності та умови зберігання на етикетках молочних продуктів, ніж інша інформація, така як відомості про поживні речовини, інгредієнти, сертифікацію, походження і виробника.

Ці дані були зібрані в результаті опитування, проведеного з грудня 2019 року по березень 2020 року, в якому 4 408 респондентів заповнювали анкету.  Їх набрали з 10 округів країни.

В анкеті було передбачено збір даних про демографічні характеристики і проблеми споживачів по відношенню до різних частин етикетки харчових продуктів, включаючи дату виробництва, термін придатності, умови зберігання, відомості про виробничий процес, поживні речовини, інгредієнти продукту, знак сертифікації, походження і виробника.

Це дослідження, що фінансується Міністерством освіти Китаю, було опубліковано в International Journal of Food Science.

«Аналіз показав, що інформації на етикетках молочних продуктів мало, особливо в Китаї.  З метою заповнити цю прогалину в дослідженні розглядаються фактори, що впливають на ідентифікацію китайських споживачів і їх увагу до інформації на етикетках молочних продуктів», – пишуть дослідники.

За результатами цього дослідження уряду будуть надані рекомендації щодо ефективного поширення знань про молочні продукти серед населення.

Оскільки споживачів більше турбують дата виробництва і термін придатності, а також умови зберігання молочних продуктів, це говорить про те, що безпека харчових продуктів залишається головним пріоритетом.

Китай не новачок в інцидентах, пов’язаних з безпекою харчових продуктів.  Такі інциденти траплялися.  Це випадки з неякісним сухим молоком Fuyang в 2004 році, сухим молоком Sanlu в 2008 році, з «бацилою ботокса» Fonterra в 2013 році і з «молоком з високим вмістом кальцію» у 2015 році, які призвели до втрати довіри споживачів до якості і безпеки  молочних продуктів.

Через ці інциденти люди стали приділяти більше уваги питанням безпеки молочних продуктів.

Інформація на етикетках молочних продуктів в Китаї строго стандартизована, щоб змінити довіру споживачів до молочних продуктів гарантованої якості.

ІНФАГРО за матеріалом dairyrepoter.com

Останні новини: