Китайських споживачів більше турбує дата виробництва, термін придатності та умови зберігання на етикетках молочних продуктів, ніж інша інформація, така як відомості про поживні речовини, інгредієнти, сертифікацію, походження і виробника.
Ці дані були зібрані в результаті опитування, проведеного з грудня 2019 року по березень 2020 року, в якому 4 408 респондентів заповнювали анкету. Їх набрали з 10 округів країни.
В анкеті було передбачено збір даних про демографічні характеристики і проблеми споживачів по відношенню до різних частин етикетки харчових продуктів, включаючи дату виробництва, термін придатності, умови зберігання, відомості про виробничий процес, поживні речовини, інгредієнти продукту, знак сертифікації, походження і виробника.
Це дослідження, що фінансується Міністерством освіти Китаю, було опубліковано в International Journal of Food Science.
«Аналіз показав, що інформації на етикетках молочних продуктів мало, особливо в Китаї. З метою заповнити цю прогалину в дослідженні розглядаються фактори, що впливають на ідентифікацію китайських споживачів і їх увагу до інформації на етикетках молочних продуктів», – пишуть дослідники.
За результатами цього дослідження уряду будуть надані рекомендації щодо ефективного поширення знань про молочні продукти серед населення.
Оскільки споживачів більше турбують дата виробництва і термін придатності, а також умови зберігання молочних продуктів, це говорить про те, що безпека харчових продуктів залишається головним пріоритетом.
Китай не новачок в інцидентах, пов’язаних з безпекою харчових продуктів. Такі інциденти траплялися. Це випадки з неякісним сухим молоком Fuyang в 2004 році, сухим молоком Sanlu в 2008 році, з «бацилою ботокса» Fonterra в 2013 році і з «молоком з високим вмістом кальцію» у 2015 році, які призвели до втрати довіри споживачів до якості і безпеки молочних продуктів.
Через ці інциденти люди стали приділяти більше уваги питанням безпеки молочних продуктів.
Інформація на етикетках молочних продуктів в Китаї строго стандартизована, щоб змінити довіру споживачів до молочних продуктів гарантованої якості.
ІНФАГРО за матеріалом dairyrepoter.com