«Галичина» випустила лінійку йогуртів, натхненну брендом «Мавка»

У мережах супермаркетів «Сільпо», VARUS, BILLA, а на початку наступного року і в інших торгових мережах з’являться йогурти від МК «Галичина» і Мавки в рамках співпраці двох брендів.

«Молочна компанія« Галичина »- це виключно національне підприємство: по власності, по сировині, за цінностями. Мода на українське – це дуже важливий і потрібний тренд для нашої країни. І бренд з радістю підтримує популяризацію автентичної культури, міфології та поезії. Ми, як український виробник, раді підтримати національний культурний продукт. Адже коли співпраця базується на спільних цінностях, таких як чистота, натуральність, краса природи, – проект стає успішним », – коментує директор з маркетингу компанії« Галичина »Оксана Андрушків. – Героїня «Лісової пісні» Мавка – це уособлення чистої природної краси. А для «Галичини» посил «чиста краса» – один з ключових в комунікації з нашими споживачами ».

Яскраві упаковки нових продуктів прикрашені зображеннями Мавки в трьох чарівних образах. Спеціально для них були розроблені три нових дизайну аксесуарів – вінків на голові Берегині Лісу. Вони складаються з ягід, смак яких подарований йогурту: полуниці, малини та чорниці. Це традиційні лісові ягоди, поширені в Україні. А ще, на упаковці можна побачити і інших героїв фільму: шумніка Гука, Мохушей і Котожабіка Квуся. Йогурт випускається в двох форматах – питної в 300-грамової пляшці і густий в 170-грамової баночці.

«Дуже радісно бачити, як флагманські українські виробники починають співпрацювати з Мавкою. Цього року портфель бренду поповнився багатьма чудовими колабораціями. Однак «Галичина» займає особливе місце у «Всесвіті Мавки». Ще до старту співпраці ми звернули увагу на сучасну і дуже автентичну кампанію партнерів, спрямовану на підлітків і молодь. Ми дивимося в одну сторону і працюємо з однією аудиторією, як за віковими, так і по якісними характеристиками. Дуже раді, що бренд «Мавка» продовжує розвиватися, і переконуємося, що своїм продуктом приносимо позитивні зміни ринку ліцензування в цілому і нашим партнерам зокрема », – зазначає продюсер Ірина Костюк.

mmr.ua

Останні новини: