23 жовтня Надзвичайний та Повноважний Посол США в Україні Марі Йованович відвідала молочне виробництво PepsiCo Україна в місті Вишневе Київської області.
Надзвичайний і Повноважний Посол США в Україні Марі Йованович в супроводі Президента Американської торговельної палати в Україні Андрія Гундера провела зустріч з генеральним директором компанії PepsiCo Україна Іриною Козловою. Гостей ознайомили з досягненнями компанії за її 25-річну історію діяльності в Україні.
Зліва направо: Ірина Козлова, Марі Йованович, Андрій Гундер
«За 25 років роботи в Україні PepsiCo стала одним із флагманів харчової галузі країни. У багатьох продуктових категоріях – соки, снеки, дитяче харчування, деякі види молочної продукції – ми утримуємо впевнені лідерські позиції на ринку, – повідомила Послу під час зустрічі Ірина Козлова, генеральний директор PepsiCo Україна. – Також в Україні ми досягли значного прогресу в питанні трансформації продуктового портфеля, що є глобальним зобов’язанням компанії. Вже зараз частка соків та молочної продукції в нашому портфелі становить 60%».
В рамках реалізації глобальної стратегії PepsiCo «Відповідально до мети» компанія в Україні трансформує свій продуктовий портфель, покращує екологічні показники роботи, піклується про розвиток можливостей співробітників, а також приділяє увагу підтримці місцевих громад в регіонах присутності своїх виробництв.
«Американські інвестиції сприяють розвитку України, створюючи робочі місця та стимулюючи економічне зростання і надходження до бюджету, – говорить Марі Йованович, посол США в Україні. – На прикладі PepsiCo ми побачили, що в Україні є компанії, які готові розширювати свій бізнес, інвестуючи в економічне благополуччя та роблячи свій внесок як у розвиток країни, так і місцевих громад».
У ході візиту гості відвідали сучасне, повністю автоматизоване виробництво дитячого молочного харчування «Агуша», а також обговорили інвестиційний клімат в Україні та проблемні питання, з якими стикаються інвестори.
«Американська торговельна палата в Україні бачить свою місію в тому, щоб сприяти сталому розвитку таких стратегічних інвесторів, як компанія PepsiCo, взаємодіючи з урядом України на всіх рівнях для вирішення важливих для бізнесу питань і продуктивно співпрацюючи з Посольством Сполучених Штатів Америки в Україні для поліпшення умов ведення бізнесу в цілому. Ми раді бачити компанію PepsiCo серед наших членів, яка, будучи невід’ємною частиною Палати протягом багатьох років, часто підтримує наші ініціативи, такі як, наприклад, WELDI – проект розвитку успішних жінок-керівників», – зазначив Андрій Гундер, Президент Американської торговельної палати в Україні.
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов’язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton IceTea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Матеріал відділу корпоративних коммунікацій компанії PepsiCo