Arla Foods рятує своїх постачальників

imageЩоб підтримати своїх постачальників і полегшити їм фінансове навантаження під час виснажливої довготривалої кризи, компанія Arla Foods розпочинає кампанію з продажу молока зі спеціальною цільовою націнкою – для передачі зібраних коштів своїм фермерам.

Ідея такої кампанії базується на результатах попередньо проведеного дослідження, яке показало, що майже дві третини споживачів готові трохи переплатити, купуючи пляшку молока, якщо будуть впевнені, що переплачені гроші підуть до кишені фермерів.

В рамках кампанії фермерьське молоко буде продаватися з 12 липня у магазинах мережі ASDA у пляшках об’ємом приблизно 2 л (4 пінти) у варіантах “напівжирне” і “незбиране”. В українських грошах така двохлітрова пляшка обійдеться покупцеві у 38,7 гривні, які складаються з ціни роздрібної торгівлі 30,6 гривні і додаткових 8,1 гривень, призначених для безпосередньої передачі фермерам кооперативу Arla. Зібрані гроші будуть розподілені серед 12700 фермерів – членів кооперативу.

Подібні кампанії вже проводилися іншими молочними компаніями, зокрема, у Великобританії і Австралії, викликаючи у засобах масової інформації полярні оцінки.

ІНФАГРО

 

Останні новини: