Продажі масла в Польщі зросли через падіння цін

У період січень-вересень 2023 року продажі вершкового масла в магазинах Польщі в грошовому виразі знизилися на 9% порівняно з тим же періодом минулого року.

Важливо, що це падіння викликане явно нижчими цінами, оскільки в той же час кількість проданих упаковок вершкового масла зросла аж на 15%, – сказав Forum Mleczarskie Нікодем Панковяк, аналітик даних з продажів, CMR. – За цей приріст перш за все відповідальні дискаунтери, де, незважаючи на зменшення кількості чеків з маслом, кількість проданих його упаковок зросла аж на 21%.

Ця досить незвичайна ситуація може бути викликана частими акціями в цьому каналі продажів, які вимагають від клієнтів купувати більше однієї упаковки. Значення дискаунтерів для продажів цієї категорії товару зростає з кожним роком. У період січень-вересень 2023 року вони згенерували 58% вартості продажів усієї категорії масла. Роком раніше було 57%, а в період січень-вересень 2021 року «лише» 52%. Таке велике зростання важливості дискаунтерів для продажу вершкового масла в період з 2021 по 2022 рік було спричинене зростанням цін, що призвело до того, що більше споживачів шукають акції саме в дискаунтерах, зазначив наш співрозмовник.

Середня ціна на упаковку вершкового масла в магазинах Польщі в період січень-вересень 2023 року становила 5,35 злотих, що означає зниження на 21% порівняно з тим же періодом минулого року. Однозначно найнижчі ціни на вершкове масло були зафіксовані в дисконтній мережі, де вони становили 4,86 ​​злотих (падіння на 22%). Безперечно найбільше довелося заплатити покупцям магазинів малого формату, де середня ціна за упаковку вершкового масла становила 6,55 злотих, що означає зниження на 19% порівняно з періодом січень-вересень 2022 року, коли середня ціна за упаковку масла вершкового масла перевищила 8,07 злотих – підсумував експерт.

forummleczarskie.pl

Останні новини: