ЗОФІЯ ДЖАСТ, віце-президент правління Czarnkov Dairy: Про зміни в поведінці споживачів та реакцію виробників молокопродуктів

У своєму інтерв’ю Forum Mleczarskie, Зофія Джаст, віце-президент правління Czarnkov Dairy, розповіла про зміни, які відбувпються зараз на польському молочному ринку, зокрема про вплив цін на поведінку споживачів:

“Що стосується цін на молочну продукцію, то ми зараз торгуємо нижче цін листопада-грудня.  У той же час на споживчому ринку ми спостерігаємо певний колапс.

У результаті споживач перестає вибирати корисні продукти і у цієї категорії не залишиться шансів на ріст.

Ситуація на ринку кардинально змінилася від стрімкого зростання цін до їх зниження.  Чи буде виробництво стагнувати чи навіть падати?  Якщо ринок не буде поглинати вироблене, то й виробництво буде падати.

Тим часом коштів на ринку немає.  Ми бачимо, що через зменшення доходів домогосподарств відбувається скорочення покупок і перехід до замінників масла та сиру.  Вважаю, що споживання молочних продуктів щоденного споживання буде обмеженим.  Це, у свою чергу, спричинить відхід від корисних молочних продуктів на користь замінників.  Знову почнеться виробництво продуктів з оліями: сиру та вершків.  І ми це вже робимо.

Що стосується упаковки. Нас вчили, що упаковка має бути меншою і приємною для ока.  Водночас я не бачу можливості для подальшого розвитку цього напрямку.  Частина споживачів, ймовірно, перейде на купівлю сиру у відерцях і сімейній упаковці.  Можливо, кейтеринг буде розвиватися, але точно сказати важко.”

ІНФАГРО за матеріалом forummleczarskie.pl

Останні новини: