ДАРІУШ САПІНСЬКИЙ, президент правління Mlekovita: Наші амбіції – вивести польську молочну промисловість, яка вже є сильною, в число найпотужніших у світі

В інтерв’ю Wprost Даріуш Сапінський, президент правління компанії Mlekovita, розповів про експортну політику компанії та нові інвестиції. Він сказав: “Ми консолідували польський молочний ринок.  Ми врятували багато місцевих молочних кооперативів від банкрутства і сьогодні це процвітаючі підприємства, які є найбільшими роботодавцями в кожному місті та надійними виробниками сировини.

Групу компаній Mlekovita визнано найкращим польським експортером продуктів харчування.  Вона присутня на ринках 167 країн, в тому числі найвибагливіших і складних.

Даріуш Сапінський зазначив: “Ми виробляємо набагато більше молочних продуктів, ніж може поглинути польський ринок.  Тому, якби ми не продавали продукцію на інших ринках, польські виробники молока – наші постачальники, не могли б розвиватися.  Вони б залишилися на місці.  Тим часом у нас є працьовиті, винахідливі фермери, які хочуть модернізувати свої господарства.  Вони бачать, як процвітає Mlekovita, куди вони здають молоко, і теж хочуть з кожним днем ​​ставати кращими.

Слід підкреслити, що протягом багатьох років ми послідовно будуємо Mlekovita за такою моделлю, щоб зробити її глобальною компанією, однією з найбільших харчових компаній у світі.  Мої амбіції в тому, щоб польська молочна промисловість, яка вже є сильною, стала однією з найпотужніших у світі.  Mlekovita є найкращим прикладом того, що це вдало обраний шлях – це вже глобальний бренд, нашу продукцію можна знайти майже в кожній країні світу.  Тому сьогодні ми не можемо зупинятися на внутрішньому ринку.  Так, ми є економічними патріотами в Mlekovita, у наших рекламних кампаніях ми регулярно підкреслюємо польський характер нашої продукції та бренду, щоб споживачі знали, що, купуючи молочні продукти під брендом Mlekovita, вони тягнуться до польських молочних продуктів, виготовлених у Польщі з польського молока.  Польські молочні продукти настільки високої якості, що можуть бути амбасадором нашої країни за її межами – і тому ми хочемо, щоб бренд Mlekovita дійшов до найвіддаленіших куточків світу”.

Одним із підприємств, що входять до найбільшої молочної групи у Центральній та Східній Європі, Mlekovita, є завод у Бяла-Подлясці, де 19 листопада 2022 року ми офіційно відкрили завод з дозрівання твердих сирів, звідки надходять останні новинки лінійки «Регіональні рідкості».

Інвестиції не тільки дозволяють виробляти кращі дозріваючі сири з різноманітним смаковим букетом (швейцарський, голландський та швейцарсько-голландський типи), але завдяки використанню найсучаснішого інноваційного обладнання він відповідає найвищим стандартам якості, прийнятим у Mlekovita та стандартам з охорони навколишнього середовища.

Лінія з виробництва сиру в Бяла-Подлясці вироблятиме не менше 600 тонн сиру на місяць.  Для досягнення такого обсягу виробництва необхідно постачати на завод 200 000 літрів молока на добу.  Ми плануємо, що весь виробничий процес контролюватиме близько 50 кваліфікованих співробітників.

ІНФАГРО за матеріалом biznes.wprost.pl

Останні новини: