PepsiCo оновила дизайн та позиціонування бренду “Слов’яночка”

Після призупинки в лютому молочне виробництво PepsiCo в Україні з квітня відновило свою роботу та продовжує поставки на полиці магазинів улюблених молочних продуктів українців.

«З огляду на те, що молочна продукція є основою харчування для мільйонів людей в Україні, ми зробили все можливе аби відновити роботу молочного виробництва та виконувати наші контракти на поставки молока. Сьогодні багато що змінилося і на ринку, і в уяві споживачів про звичні продукти й бренди. Тому ми теж маємо на меті трансформувати наш портфель молочних брендів в Україні та розпочинаємо з бренду «Слов’яночка», – коментує Ірина Римарчук, директор з маркетингу категорії Молочні продукти.

В серпні 2022 компанія оновила дизайн та позиціонування бренду «Слов’яночка».

Над створенням концепції нового образу «Слов’яночки» працювала команда маркетологів та дизайнерівБули проведені фокусні опитування, які показали, що найбільший відгук отримує концепція Берегині. Саме такою ми бачимо «Слов’яночку».

«Молочна продукція «Слов’яночка» вперше з’явилася на полицях українських магазинів двадцять років тому. Бренд багато років супроводжує українців та радує безкомпромісною якістю та традиційним смаком. На сьогодні він займає понад половину об’ємів молочної продукції компанії в Україні та виготовляється виключно з молока екстра-класу від українських постачальників.

“Слов’яночка” – на 100% український продукт. Бренд активно долучається до вирішення гуманітарних питань. Так, з початку воєнного вторгнення біля 400 т продукції «Слов’яночка» було передано на благодійність», – коментує Ростислав Гук, директор з продажів PepsiCo в Україні.   

sostav.ua

Останні новини: