Молочний сезон у розпалі, але українські виробники молочних продуктів продовжують втрачати позиції не тільки на внутрішньому ринку, але і в зовнішній торгівлі. – ІНФАГРО
У травні цього року в порівнянні з травнем 2019 експорт багатьох молочних товарів помітно скоротився:
СНМ -77%
Масло -52%
Сир твердий (включаючи сирний продукт) -24%
Спреди (включаючи рослинно-вершкові суміші) -13%
Казеїн -7%
Деяке зростання відзначається лише в категоріях молочних консервів, сухої сироватки та сухого знежиреного молока:
Молочні консерви (включаючи продукт) +33%
Суха сироватка +26%
СОМ +16%
У той же час імпорт в травні залишався досить активним. Ввезення сирів і масла дуже істотно виросло навіть у порівнянні з квітнем, не кажучи вже про травень минулого року.
Сезон великого молока не призвів до скорочення імпорту. Але оскільки в Європі масло і сир помітно подорожчали, скоріш за все їх ввезення в країну скоротиться. А ось імпорт свіжих молокопродуктів буде продовжувати рости.
ІНФАГРО