У компанії «Органік Мілк» прогнозують зниження попиту на продукцію.
Про це розповіла директор «Органік Мілк» Олена Стретович.
«Дітей відправлятимуть максимально в села і будуть використовувати місцеву продукцію, будуть обмежувати контакти в великих містах. Тому я прогнозую зниження попиту на продукцію, і не тільки нашу, – зазначила вона. – За місяць-два ми будемо відчувати проблему з сировиною».
При цьому компанія не підвищує цін на свою продукцію. «Наша філософія передбачає, що наші продукти повинні бути доступними для українців», – зазначила Олена Стретович. Зокрема, компанія знизила для торгових мереж ціну на кефір на 25%.
На її переконання, коли пройде хвиля кризи, викликана коронавірусом, про користь органічної продукції будуть говорити ще більше, її цінність тільки зросте.
«Сьогодні ми маємо фінансову подушку, яка дозволить нам деякий час протриматися: не піднімати ціни, виплачувати зарплату робітникам, потроху розвиватися і виводити на ринок нові продукти», – сказала Олена Стретович.
За її словами, експорт не є пріоритетом компанії, хоча багато ринків хотіли б купувати їхню продукцію. «Якщо ситуація з авіаперевезеннями не погіршиться, то ми частину продукції, яка буде надлишковою на внутрішньому ринку, відправимо на експорт. Так ми зможемо збалансувати своє виробництво і протриматися певний період», – пояснила директор підприємства.
Компанія планує вийти на ринок Катару, Оману, помітила Олена Стретович. «Ми готові спрацювати в мінімум, аби утримати цей ринок, утримати людей», – додала вона.