Unilever змінює політику маркетингу морозива для дітей

Unilever, один з найбільших в світі виробників морозива, змінює спосіб збуту продукції для дітей.

Компанія стверджує, що її нові маркетингові принципи покликані допомогти батькам і особам, які забезпечують догляд за дітьми, вибирати розроблені для дітей продукти, напої та морозиво. Бренд морозива Wall’s буде основним при реалізації цього підходу.

Unilever посилається на Всесвітню організацію охорони здоров’я, яка називає дитяче ожиріння однією з найбільш серйозних проблем громадської охорони здоров’я в XXI столітті. Ця проблема називається в якості ключової причини для впровадження нових принципів маркетингу і реклами продуктів харчування і напоїв для дітей.

До кінця 2020 року компанія припинить маркетинг і рекламу продуктів харчування і напоїв для дітей у віці до 12 років в традиційних засобах масової інформації та дітей у віці до 13 років через канали соціальних мереж.

Буде здійснюватися контроль над розміщенням і змістом реклами, і впливові особи, знаменитості або зірки соціальних мереж, які в першу чергу звертаються до дітей у віці до 12 років, не будуть задіяні в рекламі.

Використання персонажів мультфільмів також буде обмежено.

Wall’s стає першим світовим брендом морозива зі слоганом «Відповідально зроблено для дітей». На упаковці з’явиться новий логотип, який показує, що продукт підходить для дітей.

До кінця 2020 року кожна порція морозива в асортименті для дітей буде містити не більше 110 калорій і не більше 12 г цукру на порцію.

Компанія також заявила, що не буде пропонувати подарунки, іграшки або премії, в першу чергу привабливі для дітей до 12 років, в своїх маркетингових комунікаціях.

Метт Клоуз, виконавчий віце-президент компанії в категорії «Морозиво», сказав: «Ми в Wall’s впевнені, що кожен час від часу заслуговує на те, щоб побалувати себе невеликим задоволенням, і ми намагаємося запропонувати щось для всіх. Наша мета – щире прагнення відповідально ставитися до виробництва і продажу продукції для дітей Це найкраще морозиво і здорові, щасливі діти. І зараз, і в майбутньому».

Термін втілення цих нових принципів – кінець цього року.

ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com

Останні новини: