Сухе молоко для підлітків: компанія Nestlé China робить ставку на нову категорію

Компанія Nestlé China визначила сухе молоко для підлітків як новий напрямок для зростання і випустила відповідну серію нових продуктів для завоювання ринку.

В кінці серпня під брендом «Nestlé AiSiPei» компанія представила три нові продукти – в тому числі два види сухого молока і одне вівсяне молоко – призначені для ринку дитячого і підліткового харчування.

Запуск «Nestlé AiSiPei» є оновленням попереднього портфеля «Nespray Student Nutrition». В оновленій версії в продукти додані поживні речовини, такі як DHA, вітамін C, D, кальцій і цинк.

Цікаво, що модернізований бренд включає сухе молоко, призначене для підлітків до 15 років, хоча для підлітків рідке молоко вважається кращим варіантом.

У відповідь на запити NutraIngredients-Asia, Генрі Хе, заступник директора з маркетингу молочного бізнес-підрозділу Nestlé, сказав: «У цілому, коли мова йде про кількість студентів і частоту споживання ними молочних продуктів, проникнення на ринок сухого молока нижче, ніж у рідкого молока.

«(Проте), згідно зі звітом Nielsen, за останні два-три роки сухе молоко, призначене для студентів, зростає на двозначні цифри, а зростання рідкого молока сповільнюється», – сказав він.

Він зазначив, що ця конкретна категорія зростає швидше, ніж очікувалося. Таким чином, багато фірм зараз намагаються надолужити згаяне, виділяючи більше ресурсів на дослідження і розробки в цій галузі.

«Багато великих виробників, національні та зарубіжні підприємства нарощують свій бізнес з виробництва сухого молока … Багато фірм в даний час вкладають більше коштів у дослідження та розробки по виробництву сухого молока і харчових продуктів для студентів.

У своєму попередньому фінансовому звіті китайська фірма Mengniu повідомила, що її сухі молочні продукти є другим за величиною джерелом доходу в 6 млрд. юанів (893 млн. доларів США), що становить 8,7% від загальної виручки і це трохи менше, ніж в 2017 році.

Компанія Yili також підкреслила, що зростання по сухому молоку і молочних продуктах вище, при цьому в попередньому фінансовому році виручка від цього сегмента підскочила на 25,1%.

ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com

Останні новини: