За оцінками фахівців Rabobank, споживачі активно переключаються з натурального молока на рослинні аналоги. Особливо це стосується рідких продуктів, які використовують з кавою або для готових сніданків.
В останньому звіті Rabobank фахівці закликають виробників молочних продуктів звернути увагу на успіх і стрімке зростання компаній, які займаються рослинними напоями.
Конкуренція в сегментах посилюється разом з розширенням асортименту аналогів коров’ячого молока. У минулому році продажі альтернатив на світовому ринку склали US $ 15,6 млрд, передає Euromonitor, це 12% від загальної частки рідкого молока і рослинних напоїв.
Споживачі звертають увагу на рослинні напої через їх смак, ціни і поживні властивості. Сучасні покупці вибирають аналоги молока з цікавості, бажання бути “екологічними” і прагнення вести здоровий спосіб життя.
“Попит на молочні альтернативи буде рости по 2,5% кожен рік найближчим часом разом зі зниженням продажів рідких молочних продуктів”, – впевнений старший аналітик RaboResearch Том Бейлі. Експерт порадив виробникам молочних продуктів повчитися у компаній, які займаються рослинними напоями, прагненню ставити на чільне місце у своєму бізнесі актуальні переваги споживачів.
За даними Euromonitor, продажі рідкого молока в Західній Європі (US $ 18,6 млрд) і США (US $ 12,5) знизилися в 2017 році на 5% і 3% відповідно.