Як державний холдинг годує молочними продуктами весь Іран

Компанія Pegah Dairy (також відома як Iran Dairy Industries) першою познайомила Іран з пастеризованими молочними продуктами. Щорічно на заводи підприємства надходить 1,2 млн тонн молока. У день Pegah випускає 5 тис тонн переробленого молока.

Корпорація має 17 заводів в 13 основних містах Ірану. Останній завод з виробництва сухого молока компанія відкрила зовсім недавно – в кінці липня 2017 року.

Pegah Dairy є лідируючим переробником молочних продуктів в Ірані. Компанія офіційно належить державі, на сайті Pegah зазначено, що 65% акцій належать незалежній організації, що займається справами чиновників, що пішли у відставку – Civil Servants Pension Organization. Організація діє на засадах фонду і існує під управлінням Міністерства соціальної політики Ірану. Згідно з офіційними даними, наведеними на сайті фонду, організація існує на відрахування працюючих громадян, які становлять 22,5% від зарплат і виплачуваних бонусів, а також на приватні пожертвування і державні дотації.

Pegah відома своєю добре розробленою дистриб’юторською мережею, яка гарантує поставки молочних продуктів в усі регіони Ірану, в тому числі у важкодоступні й віддалені території.

Компанія виробляє широкий асортимент продукції, добре відомої на міжнародному ринку – йогурти, вершки, молоко, вершкове масло, морозиво, сухе молоко. Крім того, Pegah випускає національні молочні продукти: дуку (газоване молоко) і кашку (сирну сироватку).

Компанія лідирує в продажах за основними категоріями молочних продуктів на іранському ринку: загальна частка Pegah в молочному сегменті становить 30%. За даними Euromonitor, в сегменті сиру в грошовому вираженні Pegah належить частка у 29%, бренд сиру Pegah Shabnam є найбільш продаваним продуктом в своїй категорії в країні. У сегменті молока компанії належить 21% ринку. Pegah продає молоко з різними смаками і в упаковках різного об’єму. Наприклад, компанія робить молоко зі смаком шафрану, рожевої води і моркви.

Молоко зі смаком рожевої води і шафрану

Молоко зі смаком моркви

Крім того, в лінійці є продукти з низьким вмістом лактози.

Експерти відзначають: молоко і молочні продукти є важливою частиною щоденного раціону для жителів східних країн. Прагнення компанії представити на ринку продукти з незвичайними смаками або без лактози говорить про бажання охопити якомога більшу аудиторію споживачів і підтримувати споживання молока на високому рівні.

Крім того, переробник має саму помітну рекламну кампанію питного молока в країні: плакати, стікери, друковані матеріали в місцях продажів. Pegah має досить велику лояльну аудиторію покупців в країні, що сприймає товари компанії як продукти високої якості, йдеться в звіті Euromonitor.

Pegah поставляє продукцію на внутрішній ринок, а також експортує до Туркменістану, Бахрейну, Малайзії, Іраку і Пакистану. Компанія є авторизованим постачальником в Росію. У реєстрі Россільгоспнагляду відзначається, що з 2016 року компанії дозволено ввозити на вітчизняний ринок молоко, сир, вершки, йогурт і кефір. Сайт компанії переведений на російську мову (правда, з помилками) і активно запрошує компанії до співпраці з питань міжнародної торгівлі.

Як йдеться на офіційній сторінці компанії, Pegah приділяє особливу увагу проблемі утилізації відходів виробництва, а також працює над зниженням рівня шкідливих викидів і забруднення навколишнього середовища.

milknews.ru за матеріалами Euromonitor, Pegah

Останні новини: