Arla збирається вивести на ринок газоване молоко

Arla, компанія з виробництва молочних продуктів, якою володіє кооператив з 12,5 тис фермерів, збирається вивести в продаж газований молочний напій з фруктовими смаками. Перед тим, як почати продажі на міжнародному ринку, продукт буде опробуваний в Великобританії, Сінгапурі та ОАЕ.

Своє рішення компанія пояснює новою кон’юнктурою споживчого ринку: покупці більше не хочуть вживати звичайне молоко і традиційні молочні продукти, віддаючи перевагу напоям на рослинній основі. У прагненні утримати споживачів виробник вирішив зробити ставку на новий продукт. Arla вперше розповіла про плани по запуску нового продукту ще в минулому році. Тоді компанія заговорила про те, що до 2020 року збирається потроїти виручку від продажу напоїв на основі натурального коров’ячого молока.

Раніше на ринку вже було кілька виробників, які намагалися вивести в продаж газоване молоко, але всі їхні спроби були невдалими. Так, в 2014 році компанія Britvic з Великобританії представила напій Tango Strange Soda, але вже через рік переробник припинив розробку нового продукту через низький рівень продажу. Ще раніше, в 2009 році, компанія Coca-Cola пробувала вивести на ринок США напій Vio, але проект також не став успішним і так і не потрапив на європейський ринок.

За даними Grocer Magazine, продажі питного коров’ячого молока в Великобританії з 2014 по 2016 рік впали на 240 млн фунтів (273,4 млн євро). У той же час Управління національної статистики в цьому році вперше включило напої на основі сої, рису та мигдалю в кошик “типових покупок” британців. Відомство представило дані про те, що популярність рослинних напоїв серед покупців зростає. Подібна тенденція насторожує британських фермерів. Національна спілка фермерів зауважує, що більшість виробників рослинних альтернатив називають свої продукти молоком, йогуртом або сиром, тим самим порушуючи існуючі в Євросоюзі стандарти. За діючими правилами таку назву можуть мати тільки напої на основі молока корови або інших тварин.

Фермерське співтовариство заявило про порушення закону після того, як Агентство з рекламних стандартів заблокувало рекламу органічного молока Arla, де говорилося, що молочне виробництво – “корисно для землі”. Відомство визначило, що рекламний слоган переробника суперечить дійсності і вводить споживача в оману.

За заявою Arla, новий продукт – газоване молоко – покликаний повернути інтерес покупців до натурального коров’ячого молока. Тим часом, газоване молоко вже існує на ринку Близького Сходу, де такі напої взагалі користуються популярністю. У таких країнах, як Іран, Туреччина і Афганістан вони називаються “дух” (Doogh) і являють собою “розведений йогурт”. Його готують додаванням у йогурт охолодженої води і м’яти.

telegraph.co.uk

Останні новини: