Молочна упаковка дизайнерів Киргизстану перемогла у світовому конкурсі

molocow-724

Киргизькі дизайнери Марсель Шейшенов і Канат Карапашов з агентства I-Media Creative Bureau стали переможцями міжнародного фестивалю The Dieline Awards – 2017 року з проектом молочної упаковки під назвою “Molocow”.

Результати щорічного конкурсу були оголошені напередодні в ході офіційної церемонії в США і пізніше розміщені на сайті фестивалю.

За словами Шейшенова, робота киргизьких дизайнерів була визнана кращою в категорії Concept. “Наша розробка стала кращою з 1 600, представлених на конкурсі. Хоча ми не змогли взяти участі в церемонії вручення нагород, гордість переповнює нас”, – зізнався він.

Концепт упаковки “Molocow” був розроблений у Киргизстані на початку минулого року. Кришка пляшки по формі нагадує літаючу тарілку, а сама тара схожа на світло, що йде з космічного корабля, втягуючи на борт тарілки корову. Назву “Molocow” утворено від злиття слів “молоко” і “cow” (корова).

The Dieline Awards – міжнародний конкурс пакувального дизайну, що проводиться з 2009 року. У нинішньому році він проводився по 24 категоріям, в яких вибрали 54 призерів, які представили упаковки різних товарів. Володарям призових місць вручаються золоті кубки і контракти на просування їх розробок.

ru.sputnik.kg

Останні новини: