Тільки зараз, після деякого зниження закупівельних цін на сировину, виробники свіжих молокопродуктів починають виходити на позитивну рентабельність. – ІНФАГРО
Це означає, що вартість свіжих молокопродуктів буде і далі поступово збільшуватися, незважаючи на складнощі реалізації, пов’язані з подорожчанням.
В середині березня свіжі молокопродукти заводами продаються за наступними цінами: молоко 2,5% в дешевій упаковці (плівці) по 14,0-16,0 грн/л, кефір 2,5% – 16,5-18,0 грн/л, сметана 15% – 36-40 грн/кг, сир кисломолочний 9% – 65-80 грн/кг.
Піст також впливає на продажі свіжих молокопродуктів. За даними дослідження, проведеного в Україні компанією Research and Branding Group, 8% респондентів стверджують, що вони “завжди дотримуються” Посту, “іноді дотримуються” 33%. Так що похвалитися хорошими продажами цільномолочники поки що не можуть, але розраховують на помітне збільшення реалізації через місяць.
Зовнішня торгівля, як і раніше, погоди на українському ринку свіжих молокопродуктів не робить. У лютому з країни вивезено менше 1000 тонн продукції, в тому числі 520 тонн молока.
Особливого зростання імпорту свіжих молочних продуктів теж немає. У лютому їх було завезено близько 340 тонн, але з урахуванням стабільно зростаючих цін, не виключено помітне збільшення імпорту цієї категорії продукції вже в найближчій перспективі. Скоріш за все, на полицях з’являться польські молочні продукти.
ІНФАГРО