Переробні підприємства цікавляться використанням більш легких ПЕТ пляшок для розливу рідких молочних продуктів

pet-bottle

Виробники питних йогуртів та інших рідких напоїв вдосконалюють виробництво, шукаючи можливості використання більш легких пляшок. Крім інших переваг, їх використання також сприяє зменшенню енерговитрат.

Реагуючи на запит ринку, особливо ринку питних йогуртів та UHT молока, виробники рідких молочних продуктів приділяють велику увагу упаковці. Молочні заводи можуть або закуповувати пляшки для розливу, або мати власну видувну машину для їх виробництва.

Постачальники такого обладнання покладають великі надії на зростання попиту на ПЕТ пляшки. Німецька компанія KHS цитує дані дослідницької компанії Євромонітор, яка стверджує, що світовий ринок ПЕТ буде зростати на 4,4% щорічно до 2019 року.

Два найбільш важливих тренди у виробництві видувних пляшок – це зменшення їх ваги і використання при цьому таких матеріалів, які можуть бути перероблені повторно, або ж їх виробництво потребує менших енерговитрат.

Використання меншого об’єму матеріалу у виробництві полегшеної пляшки дає молокозаводу значний виграш. За словами спеціаліста у цій галузі, Брюса Мейєра, зменшення ваги кожної пляшки на 5 грамів може щоквартально економити заводу USD 20000-30000. Цей розрахунок базується на припущенні, що завод випускає 165 тисяч пляшок на день при шестиденному робочому тижні з поліетилену вартістю від 65 до 70 центів за фунт.

dairyfoods

Останні новини: