Компанія Nestle заявляє про співпрацю з Samsung в дослідницькому проекті, що вивчатиме потенціал поєднання науки про харчування і цифрових сенсорних технологій.
Компанії повідомляють, що вони розробляють нову цифрову платформу, присвячену питанням здоров’я, щоб забезпечити людей більш персоналізованими рекомендаціями стосовно харчування, способу життя і фітнесу.
В останні роки Nestle звертає все більше уваги на продукти для здоров’я, які, за оцінками, генерують продажів на суму близько 4 млрд швейцарських франків ($ 4080 млн) із загальної суми продажів Nestle у 88,8 млрд франків у 2015 році.
Бізнес у сегменті продуктів для здоров’я також розглядається як більш вигідний, ніж традиційні продукти харчування і напої Nestle, які включають розчинну каву Nescafe і шоколадні батончики KitKat.
($ 1 = 0.9811 швейцарських франків)