ТЕРРА ФУД збільшив продажі сиру та сирного продукту на 30%

image
За результатами першого півріччя 2016, ТЕРРА ФУД збільшив продажі натурального фасованого сиру та сирного продукту на 30%, по відношенню до аналогічного періоду минулого року.

Стрімке зростання обумовлене зміцненням позицій ключових брендів на ринку і активним розвитком дистрибуції. ТЕРРА ФУД виробляє сир під ТМ “Ферма” і “Вапнярка”, а сирний продукт під ТМ “Тульчинка” та іншими регіональними марками.

Ірина Животова, директор з маркетингу ТЕРРА ФУД, коментує: “Коли у 2013 році ми тільки запускали фасований сир під ТМ “Ферма”, наша сумарна частка в сегменті була менше 1%. Сьогодні частка ТЕРРА ФУД в фасованому сирі ― близько 18%.

Успіх обумовлений тим, що ми дійсно вміємо робити якісні та смачні сири, які гідно оцінили споживачі. Ми виробляємо сир за ДСТУ, що гарантує правильне 30-денне дозрівання сиру. Саме такий період дозрівання дозволяє створити якісний і традиційно-правильний смак справжнього сиру. Сьогодні ТЕРРА ФУД виробляє сир відразу на трьох власних майданчиках: Крижопільському сирзаводі, Вапнярському сирзаводі і Тульчинський маслосирзаводі. Деякі заводи мають майже столітній досвід у виробництві сиру”.

terrafood.ua

 

Останні новини: