Естонська Dana Dairy Group вчора представила лінійку пластикових пляшок (HDPE) різної ємності для розливу ультрапастеризованого молока.
“Оскільки частка ультрапастеризованого молока на світовому молочному ринку росте за рахунок переваг процесу UHT над звичайною пастеризацією”, – говорить директор з маркетингу компанії, Ібрагім Ассаді, – “Dana Dairy прагне вийти на нові ринки і розширити коло клієнтів, враховуючи потреби різних груп”.
Перевагою UHT молока є те, що його можна зберігати протягом тривалого періоду часу – як правило, протягом більше одного року – до тих пір, поки не відкритий пакет. Додатковою перевагою є те, що в закритій упаковці його можна зберігати при нормальній кімнатній температурі протягом зазначеного проміжку часу, тому ніякі спеціальні сховища не потрібні. Ці переваги дозволяють легко транспортувати таке молоко, легко зберігати, і, отже, воно стає доступних у багатьох частинах світу.
Dana Dairy Group виробляє ультрапастеризоване молоко в трьох варіантах за жирністю: незбиране молоко 3,5% жирності, напівзнежирене молоко 1,5 % жирності, а також знежирене молоко лише з 0,5% вмісту жиру.
“Нова лінійка ультрапастеризованого молока Dana у пластикових пляшках є привабливим товаром для наших споживачів”, – сказав пан Ассаді, додавши, що “ультрапастеризоване молоко у пластикових пляшках користується зростаючим попитом у всьому світі, і Dana Dairy відповідає на запит ринку випуском молока у пляшках різного розміру і типу”.
Ультрапастеризоване молоко Dana Dairy Group в різній упаковці буде представлене на виставці SIAL в Парижі, яка відбудеться 16-20 жовтня 2016 року.