Юрій Шевчук, віцепрезидент ofi, про ефективний молочний експорт

Світовий ринок молочних продуктів дуже мінливий, тому пошук нових ринків збуту – завдання, яке регулярно ставить собі кожна компанія експортер молочної продукції.

Юрій Шевчук, віцепрезидент ofi, керівник молочного напрямку CIS & MENA, в інтервʼю ІНФАГРО розповідає про особливості торгівлі молочними продуктами на світовому ринку, специфіку професії трейдера та важливість взаємодії з клієнтом.

“ІНФАГРО: Чи можете Ви, спираючись на свій досвід, сказати який шлях найефективніший у пошуку нових ринків збуту?

Перш за все, підготовку виходу на новий ринок потрібно починати заздалегідь, приблизно за рік. Крім того, цим мають займатися досвідчені в торгівлі люди, не ті,  хто недавно прийшли у цей бізнес.

Досить часто клієнтів знаходять на міжнародних галузевих виставках, це дуже ефективний спосіб розширення експортної географії. Я б рекомендував участь у виставці Gulfood, а також інших відомих виставках – Anuga, SIAL та інших. Вже є напрацьований досвід державної підтримки участі наших експортерів молочної продукції у таких заходах. Організацію представлення молочної промисловості України просувають, наскільки мені відомо, швейцарська програма Quality Food Trade Program разом з Офісом з розвитку підприємництва та експорту під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України. Минулого року було організовано спільний стенд на Anuga, що я мав змогу відвідати. Цього року вже йде підготовка до організації спільного стенду на SIAL у Парижі.”

Повністю інтервʼю читайте у розділі “Коментар експерта” на сайті infagro.com.ua

Останні новини: