Швейцарська молочна компанія Emmi продала свої 25% акцій в італійській Ambrosi, французькій компанії Lactalis за нерозголошену суму.
Emmi повідомила, що продаж є частиною поточної трансформації портфеля та «стратегічного фокусування на чітко визначених, прибуткових сегментах зростання, а також пов’язаному з цим зміцненні контрольних пакетів акцій». Emmi придбала свою частку в Ambrosi у 2007 році.
Урс Ріденер, генеральний директор Emmi Group, сказав: «Класичні італійські сири, такі як Парміджано Реджано та Грана Падано, були ідеальним доповненням до нашого високоякісного традиційного асортименту фірмових швейцарських сирів, але вони більше не є частиною нашого основного асортименту».
«Продаж також відображає нашу послідовну стратегічну орієнтацію на диференційовані концепції брендів і прибуткові цільові платформи, такі як готова до вживання кава, спеціальні сири, десерти та альтернативи рослинного молока».
Це вже друга угода між двома компаніями менш ніж за рік. У вересні минулого року Emmi придбала у Lactalis американського виробника сиру фета Athenos.
ІНФАГРО за матеріалом just-food.com