
Російська військова агресія призвела до фактичного закриття портів, через які Україна експортує сільськогосподарську продукцію споживачам у світі.
Це не тільки українська проблема, частка українського зерна на світовому ринку складає 11%, частка соняшникової олії – 55%.
Кожний десятий буханець хліба в світі спечений з українського зерна. Війна проти України загрожує всьому світу перебоями з продовольством.
Щоб запобігти світовій продуктовій кризі та врятувати український експорт АТ «Укрзалізниця» готове терміново організувати доставку сільськогосподарської продукції залізничним транспортом.
Вже зараз опрацьовується логістика доставки зерна до кордону з Румунією, Угорщиною, Словаччиною та Польщею, звідки збіжжя буде доставлено до портів та логістичних хабів Європейських держав.
Зокрема команда «Укрзалізниці» опрацьовує логістичні шляхи, які зроблять можливою доставку зерна через такі переходи:
У напрямку Румунії:
- Станція Рені (пропускна здатність 87 вагонів на добу)
- Станція Джурджулешти (пропускна здатність 5 вагонів на добу)
- Станція Ізмаїл (пропускна здатність 18 вагонів на добу)
- Станція Вадул-Сірет (пропускна здатність 40 вагонів на добу)
У напрямку Польщі:
- Станція Мацеїв (пропускна здатність 20 вагонів на добу)
- Станція Мостиська-2 (пропускна здатність 25 вагонів на добу)
У напрямку Угорщини
- Станція Батьово (пропускна здатність 17 вагонів на добу)
- У напрямку Угорщини та Словаччини
- Станція Чоп (пропускна здатність 20 вагонів на добу)
- Станція Мукачево (пропускна здатність 10 вагонів на добу)
- Станція Есень (пропускна здатність 30 вагонів на добу)
ІНФАГРО, Макс Фастєєв
