Китайська Yili стала найдорожчим молочним брендом у світі

За останній рік вартість бренду Yili зросла на 13%. Аналітики Brand Finance відзначають, що розрив між китайським брендом і колишнім лідером рейтингу – Danone найімовірніше буде збільшуватися.

На третьому місці рейтингу найдорожчих молочних брендів – також китайська компанія – Mengniu. На четвертому голландська Frisco, п’яте місце у бренду Arla, шосте у Amul. На сьомому місці бренд Anlene, на восьмому – Anchor. Дев’яте місце в рейтингу найдорожчих молочних брендів займає японський Yakult, десятий у Almarai. До слова, не дивлячись на зниження в рейтингу індійського бренду Amul (в минулому році він був п’ятим), аналітики Brand Finance кажуть, що в молочному секторі Amul є одним з найбільш швидкозростаючих в цьому році. Вартість бренду зросла на 25% до $ 3,1 млрд. Сама компанія пояснює це розвитком інфраструктури в сільській місцевості.

Лідер рейтингу китайська Yili сьогодні вкладає всі засоби для досягнення мети – охоплення 2 млрд споживачів до кінця 2020 року. Усередині країни Yili інвестувала понад $ 4,5 млрд у будівництво майданчика по виробництву високоякісної органічної молочної продукції. За межами КНР компанія розвивається в Новій Зеландії, де придбала другого за величиною виробника молочної продукції – Westland Milk Products. У другому кварталі Yili вдалося повністю компенсувати втрати періоду пандемії.

Крім того компанія знаходиться на 5 місці рейтингу найдорожчих портфелів молочних брендів. Перше місце традиційно залишилося за Nestle, портфель молочних брендів якої становить $12,6 млрд. На другому місці – Lactalis – майже $11,7 млрд, на третьому – Danone – $11,6 млрд. На четвертому місці новозеландська Fonterra – $8,8 млрд.

dairynews.ru

Останні новини: