Nielsen: молочний ринок Росії стагнує третій рік поспіль

Експерти Nielsen заявили, що молочний ринок Росії стагнує третій рік поспіль.

Продажі в натуральному вираженні з травня 2018 по квітень 2019 року в порівнянні з попереднім звітним періодом знизилися на 0,4% в натуральному вираженні (в аналогічному періоді минулого року на 3,4 %, в 2017 році на 4%).

За словами аналітиків, на ринок продовжує тиснути зниження продажів традиційних категорій, яке становить 75% грошового обсягу ринку і продовжує скорочуватися.

У той же час продажі сучасної молочної продукції, на яку припадає 25% молочного ринку, ростуть – на 0,8% в натуральному вираженні і на 4,1% в грошовому. Особливо помітне зростання відзначається в категорії сирних десертів, ложкових і питних йогуртів, зростання яких забезпечують промоакції, збільшення асортименту в магазинах і успішні новинки.

Ринок молочних продуктів займає 22% в структурі продовольчих товарів FMCG, це найбільший ринок серед упакованих продуктів харчування і третій за величиною після сигарет і алкоголю серед всіх FMCG категорій (12.6% в грошовому вираженні). При цьому частка молочної групи в структурі ринку продовольчих товарів продовжує скорочуватися два роки поспіль (-0.5пп до минулого року, -0.7пп по відношенню до року раніше).

За поточний період, за оцінками Nielsen, було продано близько 6,1 млн тонн (кг / л) молочної продукції.

dairynews.ru

Останні новини: