Рада з експорту молочних продуктів США закликає не зосереджуватися виключно на Китаї

Про це заявив Том Вілсак, генеральний директор Ради з експорту молочних продуктів США (USDEC).

Шість місяців тому USDEC представила стратегічний план “The Next 5%”, націлений на збільшення експорту молочних продуктів з 15% до 20%.

Метою плану є допомога молочним компаніям у розвитку торгівлі на таких ринках як КНР, в країнах Південно-Східної Азії, Японії, Кореї, на Близькому Сході і в країнах Африки.

“Ми дуже активно працюємо на цих ринках, в тому числі в організаціях, які можуть встановлювати правила продажу молочних продуктів США”, – підкреслив Том Вілсак.

За словами Вілсака, USDEC найняла додатковий персонал для сприяння торговельній політиці та відкриття доступу на експортні ринки. Крім того організація активізувала партнерські відносини з кулінарними бізнесом на ринках Китаю, Сінгапуру, В’єтнаму та Південної Кореї.

“Ми розробляємо навчальну програму для шеф-кухарів, щоб вони мали уявлення про те, як використовувати молочні продукти в складанні рецептів і т.д.”, – зазначив Том Вілсак.

За словами експерта, Китай став стратегічно важливим ринком для США, в цю країну було продано рекордну кількість сиру, обсяг продажів якого на ринок КНР виріс на 44% з 2016 по 2017.

“У нас є можливість працювати з великими харчовими і роздрібними компаніями Китаю, на цьому ринку існує значна потреба в сухих молочних продуктах і сироватці. Але ні в якому разі не потрібно фокусуватися тільки на ринку КНР”, – підкреслив Вілсак.

Як підкреслив глава USDEC, іншими ключовими ринками для США є країни Близького Сходу, зокрема ОАЕ. “Там багато споживачів, зацікавлених в якісних молочних продуктах і менш суворі торгові бар’єри”, – резюмував експерт.

dairynews.ru

Останні новини: