Чистий прибуток Fonterra впав на 11%

Fonterra відзвітувала про те, що за 2017 фінансовий рік її чистий прибуток після вирахування податків впав на 11% в порівнянні з 2016 роком.

Новозеландський молочний кооператив отримав 745 млн новозеландських доларів (542,2 млн американських доларів) чистого прибутку за 2017 фінансовий рік. Незважаючи на це, Fonterra змогла збільшити виплати своїм фермерам до 6,52 новозеландські доларів (4,7 американських доларів) на акцію.

Голова ради діректорово Fonterra Джон Вільсон (John Wilson) заявив, що здатність компанії виконати свій прогноз по дивідендах, незважаючи на збільшення цін на молоко на 57% за останній рік і в умовах зниження оборотів – відмінний результат. “Ми завжди повинні будемо мати справу зі змінами в нашому кооперативі – як на міжнародних ринках, так і в умовах місцевих ферм, – сказав Вільсон. – Ми продемонстрували нашу здатність долати складнощі і знову змогли виконати план нашої стратегії розвитку в цьому році. Останнім часом наші фермери йшли на значні особисті жертви, щоб скоротити вартість виробництва під час періоду стабільно низьких цін на молоко “.

“Дотримуючись триваючої трансформації нашого бізнесу, кооператив також значно змінив методи роботи, приділяючи особливу увагу підвищенню ефективності та розвитку нових джерел прибутку. Незважаючи на зниження обсягів виробництва молока через погані погодні умови в цьому сезоні, наш бізнес показав хороший результат завдяки пріоритету розвитку більш маржинального сектора інноваційних молочних інгредієнтів і зростання продажів цих затребуваних нішевих продуктів на 473 млн т в перерахунку на молоко “, – цитує Джона Вільсона Australian Food News.

Майбутнє Fonterra

Генеральний директор Fonterra Тео Спірінгс (Theo Spierings) розповів, що молоко залишиться в центрі економіки кооперативу, але підприємство сконцентрується на сучасних потребах своїх клієнтів. “Наша стратегія V3, що передбачає створення більшого обсягу (Volume) з більшою доданою вартістю (Value) і з більшою швидкістю обігу грошей (Velocity) залишається в центрі амбіцій компанії і створює основу для спонсорування, просування інновацій та сталого розвитку”, – заявив він. Спірінгс зазначив, що для того, щоб залишатися успішною, Fonterra повинна бути гнучкою у всіх сферах діяльності кооперативу. “Наші інвестиції в інновації та передові технології, а також постійна концентрація на створенні стійкого довгострокового зростання стане основою, на якій ми продовжимо посилювати наш кооператив”, – сказав Спірінгс.

milknews.ru

Останні новини: