Good Food Institute вважає запропоноване введення Закону про молочну гордість (Dairy Pride Act) марною витратою державних ресурсів.
Розробники Dairy Pride Act закликають Управління по контролю за харчовими продуктами і ліками (FDA) заборонити використовувати на етикетках продуктів на рослинній основі таких формулювань, як «мигдальне молоко», «веганський сир» і т.п. GFI розробив петицію проти даного законопроекту, назвавши його абсурдним.
“Будь ласка, скажіть своїм сенаторам, щоб вони виступили проти цього абсурдного законопроекту. Всі і так чудово знають, що мигдальне молоко отримують не від корів, яких багато годували мигдалем”, – йдеться в петиції. “Відповідно до запропонованого закону, всі продукти, які не містять коров’ячого молока, потрібно буде перейменувати або понести покарання за “введення в оману споживачів”. Ніхто не купує рослинні молоко, сир, йогурти або інші продукти, тому що їх обдурили, і вони думали, що це молоко тваринного походження. Споживачі вибирають рослинне «молоко», як альтернативу молоку тваринного походження свідомо. Тому Закон “Про молочну гордість” – марна витрата державних ресурсів і несправедливий привілей молочної промисловості.
У Національній федерації виробників молока (NDFA) і Міжнародній асоціації молочних продуктів (IDFA) з такою точкою зору не згодні. Там вважають, що закон необхідний для забезпечення стандартів справжності, які вже закріплені в законодавстві і дозволяють використовувати «молочні терміни» (молоко, йогурт, сир і т.п.) тільки для молочних продуктів.
“Ці рослинні продукти – імітація молочних, але вони не замінюють тих поживних речовин, які є в справжньому молоці. Причина, з якої у нас є певні харчові стандарти для продуктів, полягає в необхідності зберігати цілісність і несуперечливість між тим, що написано на етикетці і тим, що знаходиться всередині упаковки. Молоко повинно залишатися молоком”, –заявив Майкл Дайкс, президент і виконавчий директор IDFA.
Закон “Про молочну гордість” зобов’яже виробників не-молочних «молочних» продуктів, виготовлених з горіхів, насіння, рослин або водоростей, припинити використовувати на етикетках своєї продукції молочні терміни, такі як йогурт, молоко, сир і т.п. Якщо закон схвалять, то у виробників буде 90 днів на те, щоб підлаштуватися під нові вимоги.
dairyreporter.com Alain Watson