“Закон про молочну гордість”. Думки про доцільність протилежні

image

Good Food Institute вважає запропоноване введення Закону про молочну гордість (Dairy Pride Act) марною витратою державних ресурсів.

Розробники Dairy Pride Act  закликають Управління по контролю за харчовими продуктами і ліками (FDA) заборонити використовувати на етикетках продуктів на рослинній основі таких формулювань, як «мигдальне молоко», «веганський сир» і т.п. GFI розробив  петицію проти даного законопроекту, назвавши його абсурдним.

“Будь ласка, скажіть своїм сенаторам, щоб вони виступили проти цього абсурдного законопроекту. Всі і так чудово знають, що мигдальне молоко отримують не від корів, яких багато годували мигдалем”, – йдеться в петиції. “Відповідно до запропонованого закону, всі продукти, які не містять коров’ячого молока, потрібно буде перейменувати або понести покарання за “введення в оману споживачів”. Ніхто не купує рослинні молоко, сир, йогурти або інші продукти, тому що їх обдурили, і вони думали, що це молоко тваринного походження. Споживачі вибирають рослинне «молоко», як альтернативу молоку тваринного походження свідомо. Тому Закон “Про молочну гордість” – марна витрата державних ресурсів і несправедливий привілей молочної промисловості.

У Національній федерації виробників молока (NDFA)  і Міжнародній асоціації молочних продуктів (IDFA) з такою точкою зору не згодні. Там вважають, що закон необхідний для забезпечення стандартів справжності, які вже закріплені в законодавстві і дозволяють використовувати «молочні терміни» (молоко, йогурт, сир і т.п.) тільки для молочних продуктів.

“Ці рослинні продукти – імітація молочних, але вони не замінюють тих поживних речовин, які є в справжньому молоці. Причина, з якої у нас є певні харчові стандарти для продуктів, полягає в необхідності зберігати цілісність і несуперечливість між тим, що написано на етикетці і тим, що знаходиться всередині упаковки. Молоко повинно залишатися молоком”, –заявив Майкл Дайкс, президент і виконавчий директор IDFA.

Закон “Про молочну гордість” зобов’яже виробників не-молочних «молочних» продуктів, виготовлених з горіхів, насіння, рослин або водоростей, припинити використовувати на етикетках своєї продукції молочні терміни, такі як йогурт, молоко, сир і т.п. Якщо закон схвалять, то у виробників буде 90 днів на те, щоб підлаштуватися під нові вимоги.

dairyreporter.com Alain Watson

Останні новини: